7 sposobów, w jaki układ Twojego biura wpływa na produktywność

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, że to sposób, w jaki urządzone jest Twoje biuro, może powodować spadek Twojej produktywności?

Większość ludzi całkowicie pomija tę możliwość, zakładając po prostu, że chodzi o wykonywaną pracę lub problemy z oprogramowaniem, ale w rzeczywistości w rzeczywistości, w rzeczywistości może to sprowadzać się do podstaw sprawy.

Sposób, w jaki zaprojektowane jest biuro i ogólny układ wpływa na wszystko, ale w dużym stopniu wpływa na morale. Jeśli morale jest dotknięty, produktywność jest również dotknięty.

Na przykład, sprawdź ten film, który porównuje plan otwarty biura przeciwko biurom komórkowym i spróbuj zidentyfikować powody, dla których oba te układy biurowe mogą powodować problemy z morale.

Aby naprawdę zrozumieć, czy jest to problem dla Ciebie i czy musisz coś zmienić, aby zmotywować swoich pracowników i zobaczyć zmianę w poziomach produktywności, spójrzmy na 7 największych powodów, dla których układ biura może powodować problem z produktywnością.

  1. Ludzie siedzą zbyt blisko siebie - Pomyśl o czasach w przeszłości, kiedy musiałeś siedzieć blisko kogoś przy biurku. Jak się wtedy czułeś w dłuższej perspektywie? Może czułeś się uduszony lub zamknięty w sobie? Jeśli tak się dzieje przez dłuższy okres czasu, może to łatwo zniweczyć morale, ponieważ ludzie zaczynają się kłócić i spierać. Wszyscy potrzebujemy przestrzeni osobistej!
  2. Morale jest niskie, ponieważ pracownikom nie podoba się układ biura - Czy kiedykolwiek zatrzymałeś się, aby zapytać swoich pracowników, czy są zadowoleni z układu biura? Jeśli nie podoba im się układ, nie będą zadowoleni z pracy w tej przestrzeni. Kiedy tak się dzieje, spada wydajność. Jeśli więc podejrzewasz, że to może być przyczyną, zapytaj swoich pracowników, co sądzą o obecnym układzie przestrzeni i podejmij odpowiednie działania.
  3. Pracownicy czują, że są obserwowani - Jeśli kadra zarządzająca znajduje się w tym samym biurze co pracownicy, może to mieć czasem szkodliwy wpływ. Na przykład, pracownicy mogą czuć, że są obserwowani, co może powodować ich niepokój lub popełnianie błędów. Czy w takim przypadku lepiej sprawdzi się układ biura łączonego?
  4. Układ biura nie sprzyja współpracy - Biura komórkowe mają wiele zalet, ale ich największą wadą jest fakt, że zwykle zniechęcają do szerokiej współpracy po prostu dlatego, że ludzie siedzą daleko od siebie, w różnych biurach.
  5. Pracownicy muszą chodzić od biura do biura, aby uzyskać to, czego potrzebują - Podczas gdy plan otwarty biura na otwartym planie nie są idealne, ale zmniejszają ilość chodzenia pracowników w celu znalezienia potrzebnych rzeczy lub porozmawiania z kolegami. Jeśli biuro ma układ przylegający lub nawet komórkowy, pracownicy będą spędzać dużo czasu z dala od swoich foteli biurowych. Jasne, musimy być aktywni w pracy, ale nie z niepotrzebnych powodów!
  6. Układ nie pasuje do wielkości biura - Jeśli próbujesz stworzyć dużą, zwinną przestrzeń roboczą w małym biurze, napotkasz problemy związane z przestrzenią i stanie się ona rozpraszającym miejscem pracy. Upewnij się, że wybrany układ idealnie pasuje do rozmiaru i przestrzeni, którą dysponujesz.
  7. Biuro jest zbyt głośne - To jest wyłącznie na barkach otwarty plan biura! Jeśli Twoi pracownicy skarżą się, że nie mogą się skupić, ponieważ biuro jest zdecydowanie zbyt głośne, musisz podjąć działania, aby uniknąć zbyt wielu popełnianych błędów i ogromnego problemu z produktywnością.

Jeśli możesz zidentyfikować któryś z tych 7 powodów, być może nadszedł czas, aby zacząć myśleć o zmianie układu biura na przyszłość. Upewnij się, że przedyskutujesz to ze swoimi pracownikami i poznasz ich pogląd na cały temat, a następnie wspólnie stworzymy najlepszy kawałek środka dla wszystkich zainteresowanych.