Drukowanie w kolorze może zmienić Twoją firmę na lepsze

Dziś wszyscy są bombardowani - pomyślcie o wszystkich treściach, od tekstów po e-maile, od mediów społecznościowych po pocztę. Jak wyróżnia się twoja firma? Czym się różnisz? Było wiele badań, które pokazują, że kluczem do tego, aby Twoja treść wyróżniała się jest dodawanie kolorów.

Nie tylko drukowanie w kolorze zewnętrznym, ale również komunikacja wewnętrzna może mieć duże zalety.

Zwiększa zasięg uwagi czytelnika i zwiększa jego pamięć.

Branżowe badania nad wykorzystaniem kolorów pokazują wzrost o 82% odsetka czytelników, którzy pamiętają i zwracają na siebie uwagę. Nie potrzebujesz całej komunikacji w kolorze, bo czarno-biały zrobi większość. Ale zastanów się, jak dodanie koloru do przekazu może wpłynąć na markę Twojej firmy lub sprawić, że Twoja najnowsza promocja będzie sukcesem! Wiemy, że Twoi klienci będą zwracać większą uwagę na przekaz, a być może pamiętają o tym więcej, jeśli użyjesz koloru.

Zwiększa zrozumienie o 73 procent.

Kiedy myślisz o zrozumieniu, musisz myśleć o absorpcji wraz z zatrzymaniem. Używanie koloru zwiększa prawdopodobieństwo, że Twoi klienci naprawdę zrozumieją, o co Ci chodzi.

Zwiększa odpowiedź na płatności nawet o 30 procent.

To stwierdzenie może być najbardziej intrygującą statystyką badań. Wszyscy szukamy sposobów na przyspieszenie tego, jak i kiedy otrzymamy zapłatę. Jeśli użycie koloru buduje ten przypadek, użyjmy więcej koloru. Spróbuj użyć koloru roboczego w fakturach wysyłanych przez biuro w następnym kwartale, zaznaczając termin płatności lub należną kwotę. Czasami wystarczy, że Twoje logo zostanie wydrukowane w kolorze.

Dlaczego więc nie ma więcej osób na pokładzie?

Wygląda na to, że są to atrakcyjne statystyki, a nie one i wydają się być mocnym argumentem przemawiającym za tym, aby używać więcej kolorów. Dlaczego więc nie ma więcej osób używających kolorowych wydruków i kopii? Najprostszym powodem jest to, że właściciele firm zakładają (niesłusznie), że nie jest to możliwe. Ponieważ urządzenia kolorowe nadal poprawiają jakość, poprawiają również wydajność i koszty eksploatacji, co sprawia, że są mniej zaporowe.

Jeśli zlecasz druk kolorowy, pomóż nam znaleźć lepszy sposób na sprowadzenie niektórych, jeśli nie wszystkich, z tych zadań do domu. Należy jednak regularnie używać koloru w drukowanych drukach, takich jak broszury i propozycje. Pamiętaj, że to twoja marka, więc spraw, aby wyglądała jak najlepiej.