Odpowiedni sprzęt Opieka nad ponownym otwarciem biura
Jeśli Twoje biuro zostało zamknięte i przygotowujesz się do ponownego otwarcia, nie zapomnij o swoich drukarkach i kopiarkach. Zmniejszone lub nieużywanie przez dłuższy okres czasu może spowodować problemy z jakością usług lub druku. Oto kilka sugestii od naszych Mistrzów Techników:
- Upewnij się, że twój sprzęt jest wyłączony.
- Używając ściereczek antybakteryjnych lub środka czyszczącego z miękką, czystą ściereczką, wytrzyj wszystkie zewnętrzne powierzchnie. Upewnij się, że nie rozpylasz preparatu bezpośrednio na sprzęt; tylko na szmatkę. Zwróć szczególną uwagę na najbardziej dotykane miejsca, takie jak panel sterowania, podajnik dokumentów, uchwyty szuflad na papier.
- Należy usunąć papier z każdego źródła papieru i wyrzucić go.
- Aby zapobiec marnotrawstwu, używaj go jako podkładki na zarysowania lub notatki.
- W drukarce biurkowej wyjmij kasetę z tonerem i delikatnie potrząśnij nią bokiem do boku. Ponownie zainstaluj kasetę z tonerem.
- Wymień papier w zasobnikach na świeży papier z nieotwartego papieru.
- Teraz włącz sprzęt.
- Użyj poniższego dokumentu, aby sprawdzić jakość wydruku/kopii.
- Wykonaj 5 wydruków/kopii tego dokumentu, aby umożliwić prawidłowe rozprowadzenie tonera.
- Jeśli test jakości wydruku/kopii wygląda dobrze, jesteś gotowy do pracy. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z niewłaściwym podawaniem papieru lub jakością wydruku, należy skontaktować się z nami lub skontaktować się z serwisem.